1. gads bija tukšo pludmaļu un pilsētu gads, kas saistīts ar jaunajiem veselības aizsardzības protokoliem.

COVID-19 pandēmijas dēļ Meksika ziņoja par rekordzemiem rādītājiem, zaudējot 13 548,4 miljonus dolāru no tūrisma ieņēmumiem, salīdzinot ar 2019. gadu.

Visā pasaulē notiekošais vakcinācijas process un ceļošanas ierobežojumi, ko atbalsta tādas valstis kā Amerikas Savienotās Valstis un Kanāda, kas ir galvenie Meksikas tūrisma izcelsmes tirgi, parāda gaismu tuneļa galā.

Tā kā Meksikas valdība nolēma neierobežot gaisa satiksmi, pat pēc pandēmijas pasludināšanas par oficiālu, zaudējumi nebija lielāki, un lēna atjaunošana ir bijusi nemainīga.

Ziemas karstajā sezonā decembrī ārvalstu valūtas peļņa salīdzinājumā ar iepriekšējo mēnesi pieauga par 48,2%, sasniedzot 1269,9 miljonus dolāru (kopš pagājušā gada marta tā nebija pārsniegusi 1 miljardu dolāru).

Aprīlis bija vissmagākais meksikāņu tūrisma mēnesis, salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi, ienākumi samazinājās par 90,4% un salīdzinājumā ar 2019. gada aprīli – 93,7%.

Kas attiecas uz tūristu tautībām, kas valstī ieradās ar gaisa transportu, Amerikas tirgus izrādīja lielāku aktivitāti, pateicoties tam, ka Meksika ir vistuvākais galamērķis laikā, kad tālsatiksmes ceļojumi bija apgrūtināti.

Kanādas gadījumā, kas ir otrais Meksikas izcelsmes tirgus, ceļojumu atjaunošana notiek lēnāk. Pagājušajā gadā valsti apmeklēja 975 697 Kanādas tūristi, kas ir par 58,7% mazāk nekā 2019. gadā. Tomēr decembrī, kad sakarā ar brīvdienām parasti ir vairāk aktivitāšu, tūristu skaits samazinājās par 86%.