- MĀKSLINIECISKIE ŠAUĻI - 24 July 2024
- ŠAUĻU DABAS SKAISTUMA MAĢIJA - 12 June 2024
- 7 IDEJAS NEDĒĻAS NOGALES IZBRAUCIENAM UZ ŠAUĻIEM - 30 May 2024
2020. gada februāra beigās tika paziņots par divu spēlētāju nopietniem plāniem pielāgot savu biznesu un rast jaunus peļņas avotus.
Lielākais ceļojumu serviss Tripadvisor drīz grasās sniegt abonēšanas pakalpojumus, bet Booking.com — attīstīt savu maksājumu platformu. Ņemot vērā, ka abas kompānijas ir krietni cietušas koronavīrusa pandēmijas dēļ, zaudējot divas trešdaļas savu apgrozījumu, paziņotie risinājumi šķiet savlaicīgi.
Abonēšanas rezervēšana – kā tā darbojas?
Par to, ka kompānija Tripadvisor turpina savas abonēšanas programmas Tripadvisor Plus attīstību, paziņoja portāls Skift. Abonēšana sniedz tūristiem tiesības uz privileģētajiem piedāvājumiem no piegādātājiem, speciālos tarifus un atlaides. Šobrīd serviss ir pieejams servisa mājaslapā. Oficiālajā aplikācijā pagaidām tā nav.
Par jauna produkta kontentu jābūt “vairumtirdzniecības” (“bloka”) apmēram 100 tūkstošu viesnīcu tarifi, ko sniedz nenosaukti partneri un apkopotāji. Pēc izdevuma datiem, galvenie piegādātāji ir tradicionālas tūrisma aģentūras un citi piegādātāji, kas saistīti ar privāto ieguldījumu fondu Certares. Konkrēti Tripadvisor partneru vārdi netiek nosaukti, bet ieguldījumu fonds, piemēram, ir šāda globāla konsorcija Internova Travel Group (agrāk – Travel Leaders) īpašnieks.
Turklāt 2020. gada martā Certares iegādājās kompānijas Liberty Tripadvisor (Tripadvisor īpašnieks) priviliģētās akcijas par 325 mlj. dolāriem, kļūstot par stratēģisko investoru.
Tripadvisor un “bloku” tarifu piegādātāju vienošanās slēgšana ir Amerikas tirgū jau izveidojusies prakses loģiskais turpinājums. Viesnīcas regulāri piedāvā “vairumtirdzniecības” cenas, kā arī atlaides un atvieglojumus tūrisma operatoriem un konsorcijām, kas izmanto tos tūrisma paku izveidošanai.
Šobrīd Tripadvisor Plus atrodas beta testēšanas stadijā. Gada abonēšana maksā 99 dolārus, turklāt kompānija apgalvo, ka abonenti ietaupīs ne mazāk kā 200 dolārus katrā rezervēšanā, plus saņems papildu jauninājumus no viesnīcām. Liela ietaupīšana būs augstākās kategorijas objektu rezervēšanā. Nākotnē plānojams Tripadvisor Plus pieslēgt kruīzs un autonomas pakalpojumus. Šeit bonusu un jauninājumu iespējas varētu būt plašākas nekā viesnīcās.
Kādēļ Booking.com attīsta savu maksājumu platformu?
Kamēr starptautiskais tūrisms cieš no pandēmijas sekām, kompānija Booking.com cenšas izveidot dinamisku paku (“saistīto ceļojumu”) veidošanas rīkus, kā arī savu maksājumu platformu, kas kļūs par personīgas ekosistēmas Booking.com kroni. Faktiski kompānija var kļūt par vadošo spēlētāju dinamisku ceļojumu paku tirgū.
Avots: profi.travel
Leave A Comment